Assalamualaikum...

Blog ni hanyalah mengenai rentetan hidup, luahan hati dan tempat curahan segala idea dan pendapat penulis.

Blog ini juga ada menggunakan perkataan aku sebagai penulis yang mana mungkin kasar dan tak mesra bunyinya. Sorry not sorry, this is my style.

Aman tanpa perang,
Ammanda Elydia.


Sunday, 6 May 2012

Keputusan UPU.

Assalamualaikum.

Aku baru buka FB. Lepas tu ada orang tanya siapa yang dapat UM? Aku pun pelik la sebab setahu aku keputusan UPU keluar 7 Mei ni. Untuk menghilangkan kemusykilan aku ni, aku terus buka link UPUni.


Keputusannya ialah..,

Tahniah! Anda telah berjaya ke program ASASI SAINS HAYAT

Nama:
Ammanda Elydia Binti Ramli

Alamat:
G11-3-6, Kuarters Ippd Gombak, Selayang, Batu Caves 68100 Gombak Selangor

Program Pengajian:
Fah Asasi Sains Hayat

Kolej Kediaman:
12 - Kolej Kediaman Keduabelas

Pemohon hanya dibenarkan mengemaskini maklumat persetujuan permohonan sekali sahaja. Sila tekan butang 'SAH DAN HANTAR' untuk mengemaskini maklumat persetujuan anda.
Adakah anda bersetuju untuk menerima tawaran ini?

YA
TIDAK

Alhamdulillah! Tapi apa jawapan dia ni?

Ya atau tidak? Ya atau tidak? Ya atau tidak?

2 comments:

  1. Tahniah manda..

    nanti boleh la hang out.. kite berjiran..
    yuhuuu.


    ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx q.mimi..

      insyaALLAH i'll be there soon... nnti blh la tnjuk2 jln... ne tw sesat! huuu~

      Delete