Assalamualaikum...

Blog ni hanyalah mengenai rentetan hidup, luahan hati dan tempat curahan segala idea dan pendapat penulis.

Blog ini juga ada menggunakan perkataan aku sebagai penulis yang mana mungkin kasar dan tak mesra bunyinya. Sorry not sorry, this is my style.

Aman tanpa perang,
Ammanda Elydia.


Sunday, 10 June 2012

E-mel.


Assalamualaikum.

Setelah sekian lama, baru aku perasan yang e-mel aku selama ini ialah luvu.ann13@gmail.com. Apakah? *jangan gelak! Ya Allah, malunya aku bila fikir-fikirkan balik e-mel tu. Macam budak-budak sangat bunyinya. >_<"

Nak dijadikan cerita, aku guna e-mel yang sama untuk Facebook, Skype, segala jenis akaun la. Hari-hari buka, baru sekarang perasan? HAHAHA. Tengok e-mel kawan semua matang dan simple je. Tak ada dah love love ni semua. Haihhhh. Double malu!

Atas bantuan beberapa orang, aku berjaya menukar semua e-mel bagi semua akaun yang aku guna *biasalah orang buta IT! :p, Facebokk, Skype, Blogger etc.



Alhamdulillah. :)

6 comments:

  1. hehehe. Manda, emel akak pun budak2 juga. siap dengan tarikh lahir. trend zaman dulu kan. HAHA. sbb akak first time buat emel masa f1. nostalgi tu. hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu. dulu2 punya lagi mengancam! haha. yg luvu tu masa form 4/5. diulang form 4/5. kan x matured err sy time tuh. hehe :P

      Delete
  2. hahaha.. emel penting.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya3! penting. SANGAT penting. haha! (^_^)

      Delete
  3. wahh grand lah emel..
    siap berlove love gituu..

    hihi ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaa! tidaaaaak! huhu. tinggal kenangan da. xmau da love2 ea. errr~ =="

      Delete